Algemene vergadering van leden

Bronvermelding: Amersfoort toegang Bernhardkazerne OCC, 1979, Auteur Pat Boen

Pat boen, CC BY-SA 4.0 <https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0>, via Wikimedia Commons

VOORAANKONDIGING en Concept Agenda ALGEMENE VERGADERING VAN LEDEN NEDERLANDSE OFFICIEREN VERENIGING

13 DECEMBER 2023 BERNHARDKAZERNE AMERSFOORT 10:00-12:00 UUR

Met groot genoegen nodigt het Hoofdbestuur de leden van de NOV uit om op 13 december deel te nemen aan de jaarlijkse Algemene Vergadering van Leden (AV). Deze wordt dit jaar gehouden op de Bernhardkazerne te Amersoort in zaal AAR1.

De vergadering draagt een formeel en gesloten karakter, d.w.z. alleen voor leden van de NOV.

De vergadering vindt plaats op de Bernhardkazerne te Amersoort in zaal AAR1. Dat betekent dat er een toegangscontrolelijst moet worden aangemaakt. Heeft u geen defensiepas die u toegang verschaft op de Bernhardkazerne of staat u niet op de toegangscontrolelijst, dan wordt u niet toegelaten.

U kunt zich via deze link aanmelden voor de AV. zoals u kunt lezen, worden die leden die niet over een defensiepas beschikken, aangeschreven door defensie, met het verzoek een aantal gegevens door te sturen. Defensie stelt dan de toegangscontrolelijst samen.

U wordt verzocht om u voor maandag 4 december aan te melden voor de AV. Dat geeft voldoende tijd om de benodigde gegevens naar Defensie te sturen, zodat zij de toegangslijst kunnen samenstellen.

Concept- agenda Algemene Vergadering van Leden

231104 Concept agenda AV