Nu online: speciale arbeidsvoorwaarden-editie van het ProDef-bulletin

In het kader van het recent gepresenteerde onderhandelaarsresultaat arbeidsvoorwaarden 2024, brengen de Gezamenlijke Officierenverenigingen met veel plezier deze speciale AV-editie van het ProDef-bulletin uit. In dit extra nummer vindt u de appreciaties, toelichtingen van de diverse onderdelen en een stemadvies van de verschillende verenigingen die de GOV|MHB vormen, te weten de KVMO, KNVRO en NOV.

Schroom niet om na het lezen van deze speciale editie vragen te stellen en uw mening te geven in de voorlichtingen die georganiseerd worden op defensielocaties door het hele land; het is aan u om te bepalen of dit resultaat een akkoord wordt. In de komende dagen wordt u via de verschillende websites, alsook via Intranet op de hoogte gehouden over de naderende voorlichtingen (zowel fysiek als online). Maar allereerst wensen wij u met volle overtuiging veel leesplezier toe!

Klik hier om naar speciale arbeidsvoorwaarden-editie van het ProDef-bulletin

En natuurlijk wordt er een digitale ledenraadpleging gehouden, waarbij u uiteindelijk bepaalt of wij wel of niet met dit resultaat instemmen.